Team

Sander Palm (1980) is tijdens zijn Master Marketing aan de VU Amsterdam in aanraking gekomen met behavioral economics. Het enthousiasme voor het vakgebied is met het groeiend aantal onderzoeken alleen maar toegenomen. Hij kan zaken goed vertalen van de wetenschap naar de praktijk. Zijn kennis op gebied van behavioral economics heeft hij de afgelopen jaren ook in het bedrijfsleven toegepast als business development manager bij Experian en business consultant bij PostNL.

E-mail: sander@behavioralinsight.nl

linkedin-button-op-cv

Niels Vink (1975) is al 24 jaar gefascineerd door menselijk gedrag: waarom gedragen mensen zich op een bepaalde manier, wat motiveert hen, hoe beïnvloedt de omgeving hun gedrag en hoe kun je hun gedrag beïnvloeden? Behavioral economics biedt concrete aanknopingspunten voor de antwoorden op dit soort vragen. Niels is psycholoog (Rijksuniversiteit Leiden), industrieel ontwerper (Technische Universiteit Delft) en is gepromoveerd in consumentengedrag. Hij is een ervaren trainer die diverse trainingen op het gebied toepasbare gedragswetenschap heeft verzorgd op nationale en internationale locaties. Zijn kennis heeft hij toegepast in verschillende functies bij Reed Elsevier, SNS Reaal, Experian en PwC. Niels is ook docent bij de afdeling Media en Communicatie van de Erasmus Universiteit Rotterdam op de invloed van heuristieken en biases in communicatie en consumentengedrag.

E-mail: niels@behavioralinsight.nl

linkedin-button-op-cv